Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ είναι αφιερωμένη στην πιο ευάλωτη κοινωνική ομάδα του πληθυσμού του Πλανήτη μας που είναι τα παιδιά. Η ημέρα των παιδιών είναι κάθε μέρα κάθε ώρα και λεπτό το χρόνο που πρέπει να φροντίζουμε και να μεριμνάμε για την υγεία τους και την ανάπτυξη τους και πως θα τα βοηθήσουμε να εξελιχθούν σε ανθρώπους χρήσιμους στην Κοινωνία μας.
Στις 20 Νοεμβρίου του 1989 , υπογράφηκε και επικυρώθηκε από 196 Χώρες του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών η Σύμβαση για τα δικαιώματα του παιδιού την οποία η Ελλάδα την επικύρωσε στις 2 Δεκεμβρίου του 1992. Η Σύμβαση των Δικαιωμάτων του παιδιού αποτελείται από μια σειρά με άρθρα που η βασική υποχρέωση των Χωρών που συνυπόγραψαν είναι να προσφέρει στα παιδιά ΑΓΑΠΗ, ΦΡΟΝΤΙΔΑ, ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ, ΥΓΕΙΑ, ΓΟΝΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΣΥΝΟΔΕΥΤΩΝ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ. Δικαιώματα για όλα τα παιδιά του Κόσμου που κάθε Χώρα οφείλει με σεβασμό να κάνει πρόληψη για την ζωή και την ευημερία τους.
Αν και έχουν περάσει 32 χρόνια από την ημέρα που η Ελλάδα επικύρωσε τη Σύμβαση των δικαιωμάτων του παιδιού πολλά είναι αυτά που έπρεπε να γίνουν για την επίτευξη του στόχου αλλά δεν έγιναν ή γίνονται με καθυστέρηση. Πολλά παιδιά βρίσκονται στα όρια της φτώχειας, της πείνας, με κοινωνικό αποκλεισμό στην ποιοτική εκπαίδευση που προβλέπει την ισότιμη και ποιοτική Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Φαινόμενα που τα τελευταία χρόνια παρουσιάζονται έντονα και στην δικιά μας Χώρα οδηγούν στην εκμετάλλευση τους και τα προωθούν στην πορνεία και στην παιδική πορνογραφία καθώς οι απαγωγές και οι εξαφανίσεις παιδιών όλο ένα και αυξάνονται. Είναι πλέον αναγκαίο αυτά τα φαινόμενα να καταπολεμηθούν.
Υπάρχουν ΔΟΜΕΣ του Κράτους όμως δεν είναι αρκετές και πρέπει σε κάθε πόλη να λειτουργεί υποστηρικτική Μονάδα παιδιού και Οικογένειας. Η σωστή παρέμβαση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των Αρμόδιων Κρατικών Φορέων και Οργανισμών είναι αναγκαία και πρέπει να επενδύουμε συνέχεια στο Μέλλον τους. Να χρηματοδοτηθούν περισσότερα προγράμματα για την προσχολική αγωγή και την δημιουργική απασχόληση των παιδιών. Το παιδί όταν έχει εξωσχολική δημιουργική δραστηριότητα δεν θα χρησιμοποιεί τις ηλεκτρονικές συσκευές ή το κινητό του γονιού του και συγχρόνως μέσα από την ομαδική συμμετοχή θα κοινωνικοποιείται, αποφεύγοντας το φαινόμενο της αποκοινωνικοποίησης που είναι έντονο και συντηρείται λόγω των τεχνολογιών που χρησιμοποιούνται και αντικαθιστούν την γονεϊκό έλεγχο και το σύνολο της πραγματικότητας.
Κάθε γονέας θέλει να δώσει στο παιδί του μια ευτυχισμένη παιδική ηλικία. Οι πολλές ώρες εργασίας, η ανεργία και η προσπάθεια αναζήτησης εργασίας δεν δίνουν την δυνατότητα στον γονέα να περνά πολλές ώρες μαζί τους. Τα παιδιά πρέπει να έχουν την προσοχή μας και να τους δώσουμε την Ελευθερία μέσα από την δημιουργική απασχόληση, τον χρόνο να εκφράσουν τα συναισθήματά τους και να μάθουν να μας εμπιστεύονται.